• Serwis otomoto.pl nie jest może najlepszy (pod względem funkcjonalności), ale przy posiadanym największym zasięgu jest to miejsce w którym powinno znaleźć się Twoje ogłoszenie sprzedaży samochodu (największa efektywność).
  • niewątpliwą zaletą serwisu jest zintegrowanie go z największą platformą aukcyjną w kraju Allegro.pl przez co zasięg nie ma sobie równych.
  • Prostota idzie w parze z funkcjonalnością czego nie można powiedzieć o innych polskich serwisach ogłoszeniowych zrobionych na wzór opisywanego serwisu, czy mobile.de,
  • Obecnie podstawowe ogłoszenie to koszt ponad 7zł gdzie na początku funkcjonowania serwisu kwota ta równała się 1zł+VAT,
  • Ograniczyć się do standardowego ogłoszenia polecam wyłącznie przy ofertach aut/modeli, których jest stosunkowo mało (opublikowanych do 100 w ostatnich dwóch tygodniach). 
  • Największe zainteresowanie bez względu na odstęp czasu od publikacji generuje ogłoszenie wyróżnione – umieszczone na początku listy. W sumie jest to koszt ok. 35zł brutto, ale po inwestycji możemy spać spokojnie, że będziemy mieć choćby 1 telefon.
  • Pozostałe formy reklamy to wyłącznie wyciąganie pieniędzy od zdesperowanych sprzedawców, gdyż nijak się mają do rzeczywistego zainteresowania, które skutkuje sprzedażą auta.
  • Forma prezentacji ogłoszenia nie należy do najczytelniejszychdlatego warto przygotować osobną podstronę dla naszej oferty lub umieścić przekierowanie do innego serwisu, który daje znacznie większe możliwości prezentacji. Alternatywą jest przygotowanie odpowiedniego szablonu i wystawienie aukcji na allegro – w końcu oferty wystawione na serwisie aukcyjnym znajdą się również na serwisie ogłoszeniowym,
  • Przy sprzedaży aut do 10000 zł warto umieścić ogłoszenie w regionalnej prasie lub serwisie internetowym. Nie każdy dziś po wymarzone auto jest w stanie przejechać pół Polski.